ویژه برنامه کبوترانه در مرکز فرهنگی هنری ،ادبی شماره یک بندرعباس

در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس ویژه برنامه کبوترانه با برگزاری کارگاه های مادر و کودک به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان، همزمان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) ویژه برنامه‌ کبوترانه در مرکز شماره یک بندرعباس برگزار شد.

سمیه اسلامی مسئول مرکز شماره یک بندرعباس گفت: این ویژه برنامه با حضور فاطمه غلامزاده کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان و جمعی از والدین و کودکان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس برگزار گردید.

در ابتدای برنامه کارشناس مسئول فرهنگی و هنری کانون استان ، ضمن تبریک ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا، به اهمیت کارگاه مادر و کودک اشاره کرد و گفت: این کارگاه با هدف پرورش خلاقیت کودکان ، تقویت مهارت های ارتباطی ، سلامت اجتماعی ، شادابی و نشاط تشکیل می شود.

در این برنامه ایجاد کارگروه های مشترک مادران و کودکان و نوجوانان برگزارگردید که طی این کارگروه ها مادر و کودک زمان بیشتری را با آرامش به خلق اثر با خلاقیت به انجام فعالیت می پردازد و همچنین از اهداف مهم این کارگاه ها به ،ایمن بودن وسایل و مواد مورد استفاده در کارگاه ،کمک به ایجاد تعامل بین کودکان ،ایجاد محیط واقعی و خلاقانه برای کودک و....پرداخته شد.

در ادامه برنامه  اسلامی ضمن خوش آمد گویی و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام مهربانی ها افزود:کارگاه کبوترانه یکی ازبرنامه های خاص این ویژه برنامه بود که اعضا و والدین با تکنیک دکوپاژ آشنا شدند.

ویژه برنامه کبوترانه در مرکز فرهنگی هنری ،ادبی شماره یک بندرعباس

وی افزود: کاغذ ترانسفر یک نوع کاغذ برای ساخت کارهای دکوری و تزیینی در پتینه کاری هست که اعضا و والدین با همکاری یکدیگر کبوتران سرامیکی خود را با این تکنیک کار و آشنا شدند. گفتنی است، هدف از برگزاری کارگاه مادر و کودک ، تمرکز روی ارتباط و آموزش والدین در کنار اعضا می‌باشد که در این ویژه برنامه کارگاه هنری کبوتران حرم ،کارگاه ادبی،شعرخوانی،نقاشی ، قرائت صلوات خاصه و پخش کلیپ از جمله ی این برنامه‌ها بود.

ویژه برنامه کبوترانه در مرکز فرهنگی هنری ،ادبی شماره یک بندرعباس

لازم به ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک بندرعباس از ابتدای دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، فعالیت‌های ویژه این ایام را آغاز کرده و روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) به فعالیت‌های ویژه‌ی این دهه خاتمه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =