فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام:
فیلم سینمایی انیمیشن بچه زرنگ در سطح استان پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام
فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری استان گفت:فیلم سینمایی انیمیشن بچه زرنگ در سطح استان برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان پخش می شود.

وی ادامه داد: با هدف بهره مندی از هنر سینمای انیمیشن برای انتقال مفاهیم تربیتی و دینی و اخلاقی و اسلامی و آشنایی بیشتر و بهتر کودکان و نوجوانان و خانواده ها و اولیای تربیتی با سیره رضوی امام رئوف حضرت رضا (ع)انیمیشن بچه زرنگ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برای مخاطبان یادشده اکران می شود.

وی ادامه داد: به منظور دعوت از ادارات و نهادهای دولتی برای دیدن این انیمیشن سینمایی، نامه ای با شبکه دولت ارسال شده است.

رستگار افزود: هومن حاجی‌عبداللهی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون گویندگی نقش‌های اصلی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» را بر عهده دارند که از پنجم مهر در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

رستگار ادامه داد: انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری یک انیمیشن قهرمان‌محور برای مخاطب کودک و نوجوان است که از پنجم مهر ۱۴۰۲ اکران آن در سراسر کشور آغاز می‌شود.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد:
این پویانمایی سینمایی، محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.

وی ادامه داد: درسینما فرهنگ ایلام و سینما سیار در شهرستانهای ایلام  انیمیشن بچه زرنگ برای اعضای کودک و نوجوان اکران می شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =