دهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی برگزار شد

شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برای دهمین بار در سال ۱۴۰۲ تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، آسیب شناسی و ارائه پیشنهاد در خصوص به‌روز رسانی فعالیت‌ها و ایجاد تغییر درشیوه ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در کانون، عنوان دستور این جلسه بود.

مدیرکل کانون استان افزایش تعداد فعالیت‌های کانون از ۴۴ به ۶۲ فعالیت را از جمله تغییرات در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی عنوان کرد و افزود: با گسترش فضای مجازی و نیاز کودکان و نوجوانان به بهره‌مندی از کتاب‌های الکترونیک و آموزش‌های مجازی، همسو شدن با افزایش دانش مخاطبان از رویکردهای مهم ستاد کانون کشور لحاظ شده است.

زهرا آب‌سوران، راه‌اندازی کانون مجازی جهت ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به مخاطبان را در کنار دسته‌بندی جدید گروه‌های سنی به هشت رده‌ی سنی ۰ تا ۲۲ سال، از دیگر رویکردهای جدید ستادی بر شمرد.

در ادامه این نشست، اعضای جلسه به بحث پیرامون به‌روز رسانی فعالیت‌ها و ایجاد تغییر درشیوه ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =