هفتمین نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد

شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با حضور مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌غربی برای هفتمین بار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، بررسی مسائل مربوط به سراهای دانشجویی و نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان و همکاری مشترک کانون و آموزش و پرورش پیرامون فعالیت های پرورشی و فرهنگی عناوین سه دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان، تشکیل شورای آموزش و پرورش استان را فرصتی مغتنم در پیشبرد اهداف متعالی ذکر کرد و با اشاره به مصوبات جلسات قبل، از زحمات اعضای شورا قدردانی نمود.

ایشان در ادامه، با اعلام رضایت از فرآیند اجرایی طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲، به ارائه‌ی گزارش آماری و مصور در خصوص این طرح پرداخت.

 مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز از آموزش و پرورش به عنوان زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا نام برد و افزود: آموزش و پرورش، راه کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی است و تعامل و مشارکت همه سازمانها در این مسیر ضروریست.

دکتر کبیری در ادامه، به اجرای برنامه های شاخص و تاثیرگذار با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق مدنظر اشاره نمود و خواستار اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان جامعه هدف توسط کانون شد.

گفتنی است؛ در پایان جلسه بازدید میدانی از فضای خوابگاهی و محوطه دانشگاه فرهنگیان انجام شد.

هفتمین نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد

هفتمین نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =