دستاوردهای انقلاب با زبان هنر بیان شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، عنوان کرد: باید برای بیان دستاوردهای انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛  احسان یاوری روز دوشنبه در آیین رونمایی از مجموعه آثار شعرهای کودک اثر نویسندگان لرستانی که در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد ضمن تبریک اقدام جسورانه ایران در مورد رژیم صهیونستی، گفت: توانمندی بالای فرزندان این مرز و بوم در فناوری‌های گوناگون به ویژه در عرصه نظامی به برکت خون‌های پاک و مطهر شهداست، این مسیر شهدایی موج عظیمی را در بیداری اسلامی در جهان و منطقه ایجاد کرده است تا این چنین از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، عنوان کرد: باید برای بیان دستاوردهای انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.
معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تعبیر کامل و جامعی از هنر را بیان داشته‌اند که می‌فرمایند: «هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسان»، افزود: هنر یعنی ابزاری که بتواند غیرت، تعهد و باور را در وجود انسان‌ها تقویت کند که این همان رسالت هنر اصیل انقلابی است.
یاوری یکی از کارکردهای مهم هنر را جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: از طریق هنر و جلوگیری از تحریف حقایق باید نگذاریم جای جلاد و شهید عوض شود.
معاون استاندار لرستان بر ضرورت آشنایی نسل نوجوان و جوان با شهید آوینی، سبک و اندیشه و افکار وی تاکید کرد و افزود: شهید آوینی نماد هنر متعالی، مردمی و انقلابی است و نسل جدید و به خصوص هنرمندان جوان باید بیشتر و بهتر با شخصیت شهید آوینی آشنا شوند و آن شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند.
یاوری با بیان اینکه حوزه فرهنگ جزو اولویت‌دارترین حوزه‌هاست، گفت: هزینه کردن در راستای فرهنگ و هنر هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

دستاوردهای انقلاب با زبان هنر بیان شود

دستاوردهای انقلاب با زبان هنر بیان شود


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =