توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم کانون لرستان است

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و حوزه هنری استان، آیین رونمایی از مجموعه آثار شعرهای کودک اثر نویسندگان لرستانی در خرم آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛  امروز دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 با همکاری حوزه هنری لرستان و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان آیین رونمایی از کتاب‌های شعر کودک «مهمان کوچه» گردآوری و تدوین اسماعیل اله‌دادی و «مامان من باباست» به قلم نسترن حاتمی رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل به عمل آمد.
در این آیین که در سالن مهر وماه حوزه هنری برگزار شد، رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه حوزه هنری به دلیل نگاه ویژه به حوزه کودک و نوجوان گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که در لرستان وجود دارد، حوزه کودک و نوجوان در لرستان مغفول مانده است.
رضا داوری با اشاره به اینکه بزرگان این عرصه در لرستان ناشناخته مانده‌اند، افزود: برگزاری این گونه جلسات کمک می‌کند که فعالان این عرصه معرفی و شناخته شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای کانون  در میان کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: تولید آثار نویسندگان بومی در عرصه ادبیات کودک و نوجوان و حمایت از این آثار از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.
وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین و مشارکت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان حوزه کودک و نوجوان به جایگاه اصلی خود در لرستان برسد.
در این مراسم از کتاب‌های شعر کودک «مهمان کوچه» و «مامان من باباست» رونمایی شد.

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم کانون لرستان است

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از رویکردهای مهم کانون لرستان است


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =