کد خبر: 338741
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری استان با فرماندار شهرستان سیریک

در روز یکشنبه 26 فروردین 1403 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار شهرستان سیریک در محل فرمانداری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،در این دیدار پشتکوهی ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر و تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار سیریک به تشریح فعالیت های کانون و نقش و تاثیرات بسیار مثبت آن در آینده کودکان و نوجوانان پرداخت.
مدیرکل کانون هرمزگان همچنین برخورداری از خدمات تخصصی در حوزه کودک و نوجوان حق همه کودکان دانست و خواستار حمایت فرماندار سیریک جهت راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در شهرستان شد. 
محمد پاکروان فرماندار سیریک هم ضمن خوش آمدگویی و ابراز خشنودی  از حضور مدیر کل کانون پرورش فکری در شهرستان سیریک و تقدیر از عملکرد مثبت کانون سیریک عنوان نمود: کانون به عنوان یکی از نقش آفرینان ممتاز و متمایز در عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده سازان ایران اسلامی می باشد و تمام تلاش خود را برای به منظوربهره مندی همه کودکان و نوجوانان ازخدمات فرهنگی وبه صورت ویژه در خصوص راه اندازی کتابخانه سیار روستایی انجام خواهد داد و ازبرنامه های کانون پرورش فکری حمایت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =