کد خبر: 338796
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
بازدید 60
بازدید مدیر کل فارس و دیدار با مسئولین هیئت «دخترانه های پاک»

بازدید مدیر کل فارس و دیدار با مسئولین هیئت «دخترانه های پاک» رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، در راستای بهره گیری از ظرفیت حلقه های میانی و تشکل های مردمی، علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ضمن حضور در دفتر هیئت «دخترانه های پاک» از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور مجید خطبایی معاون فرهنگی، محمد صادق محمدیان، محسن محبی و سیده مریم دستغیب برگزار گردید؛ گزارشی از فعالیت های این مرکز در حوزه کودک ارائه و طرفین به تبادل نظر در خصوص همکاری های مشترک به ویژه تربیت دینی کودکان پرداختند.

گفتنی است؛ این هیئت تربیت محور، در هفت سال گذشته ضمن توجه به اهمیت هنر در طراحی رویداد های دینی کودکانه توانسته است؛ با جذب تعداد قابل توجهی از کودکان و مادرانشان ابتکاری همچون تولید بسته های فرهنگی ماه رمضان، برگزاری اولین اعتکاف دخترانه، تولید چندین نماهنگ فاخر بر پایه نمایشگاه های متنوع را به اجرا در آورند.

این مجموعه که در ابتدا به صورت یک هیئت خانگی کار خود را آغاز کرده، اکنون توانسته است؛ با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیرین و کمک های اعضا، پنج نماهنگ مذهبی را تولید و جهت پخش به شبکه های مختلف صدا و سیما ارائه دهد؛ که همه این نماهنگ ها در مناسبت های مختلف ویژه، از شبکه پویا پخش شده است.

خواجه نژادیان مدیر کل کانون فارس با اشاره به پیوند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشکل های مردمی، بر لزوم تعریف برنامه سه ساله برای انجام پروژه های مشترک تاکید کرد و افزود: تربیت دینی کودکان، تنها از مسیر هنر به مقصد می رسد؛ که این مهم از ویژگی های هیئت «دخترانه های پاک» است.

وی افزود: در سال جاری درب های کانون به روی مجموعه های مردمی کاملا گشوده است؛ و تمام فعالیت های کانون با پیوست مردمی سازی به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =