کد خبر: 338989
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
نوجوان محوری؛ رویکرد جدید کانون مازندران در نشست اقدام پژوهی

دومین جلسه اقدام پژوهی کانون با رویکرد نوجوان محوری در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، دومین جلسه نهاد اقدام پژوهی در سال ۱۴۰۳ به صورت حضوری با حضور اعضای نهاد اقدام پژوهی و مدیر کل کانون برگزار شد.

مدیر کل کانون مازندران، در این نشت با مهم خواندن پژوهش افزود: در انجام فعالیت‌های پژوهشی در رابطه با تفکر انتقادی، مدیریت دانش و ثبت تجربیات و دیگر آموزش‌ها لازم است با برپایی جلسات مجازی و حضوری ظرفیت اعضا و مربیان نهاد تقویت شود.

حامد فاضلی ادامه داد: انتشار نشریه پژوهشی در گستره استانی با آثار پژوهشی و اقدام پژوهی با رویکرد نوجوانان محوری  و  همچنین پرداختن به  نظام خانواده و مسائل اجتماعی نیز می تواند در دستور کار این نهاد قرار گیرد.

در ادامه، سهیلا بابایی، کارشناس آموزش و پژوهش ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سال جدید در حوزه پژوهش، به آسیب شناسی برنامه های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

در ادامه از سوی اعضای نهاد، نحوه فعالیت و برگزاری جلسات، چگونگی نظارت اعضای نهاد بر آثار مربیان و اقدامات پیش بینی شده در راستای تقویت اعضای نهاد و آثار مربیان و نحوه کاربست نتایج حاصل از آثار اقدام پژوهی ، پژوهش اعضا، مقاله و جستار مربیان بحث و گفتگو شد.

به دنبال آن ارایه راهکارهایی برای رفع مسایل و مشکلات  در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر بیان شد . هر یک از اعضای نهاد اقدام پژوهی در زمینه ( اقدام پژوهی ، جستار،مقاله و پژوهش اعضا )جدا گانه طبق زمانی که در نظر گرفته شد در خصوص نحوه فعالیت با اعضا و مربیان به ویژه در گروه سنی نوجوان  توضیحاتی دادند.

نوجوان محوری؛ رویکرد جدید کانون مازندران در نشست اقدام پژوهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =