برگزاری اردوی ساحلی به مناسبت روز ملی خلیج فارس

مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس دورهمی صمیمانه ای را با فعالیت های متنوع، با حضور اعضای کودک و والدین در کنار ساحل نیگون خلیج همیشه فارس برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، عصر پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس بندرعباس، اردوی ساحلی را با حضور اعضا و والدین به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار کرد.
سمیه اسلامی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و حضور والدین ، از دو نفر  والدین درخواست کرد طرز تهیه خوراکی های سنتی استان هرمزگان مانند کلوچه محلی و نان چمچمو را آموزش دهند.لازم به ذکر تمام خوراکی هایی که مادران برای بچه ها تهیه کرده بودند از خوراکی های سنتی استان بود.
اسلامی افزود :در این برنامه اعضا به کمک مربیان و والدین بازی های بومی استان را اجرا کردند و در پایان مادران نیز به یاد دوران کودکی بازی کردند .

برگزاری اردوی ساحلی به مناسبت روز ملی خلیج فارس
در این برنامه بهنوش بلالی، مربی ادبی کانون، اعضا را با روز ملی خلیج فارس و علت نامگذاری آن آشنا کرد و گفت: همه کودکان و نوجوانان باید تاریخ میهن عزیزمان را بدانند و اسطوره ها را بشناسند.
وی افزود: ما باید مناسبت های ملی کشورمان را بشناسیم و با افتخار آنها را جشن بگیریم.
در این اردو برنامه های گوناگونی برگزار شد. سرود خوانی، مسابقات هیجان انگیز، بازی های بومی و آموزش صنایع دستی هرمزگان، بخشی از این برنامه ها بود.
اعضای کودک مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس  به مناسبت روز خلیج فارس، سرود دریا را همخوانی کردند و به ثبت خاطرات پرداختند.
گفتنی است، این اردوی شاد و مفرح با همکاری و حضور والدین در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =