جشنواره نوزدهم به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،آئین اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کبیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده حوزه هنری، نماینده کانون های مساجد، مربیان و گروه های نمایشی به میزبانی سالن آمفی‌تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به ارائه ی گزارشی از نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرداخت.

آب سوران بیان کرد: برگزاری نمایشگاه از عروسک ها، نشست تخصصی داوران با گروه های نمایشی و پویش عکس از برنامه های جنبی جشنواره بود.

کبیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در آئین اختتامیه این جشنواره از همه هنرمندانی که در قالب مربی، بازیگر و عروسک گردان، کارگردان دورهم جمع شدند و در یک کار تیمی که منجر به تولید یک اثر هنری شد، تقدیر کرد.

کبیری ادامه داد: هنر در تکریم هویت و شخصیت بسیار مؤثر است و کانون در این حوزه مؤثر عمل کرده است.

کبیری بیان کرد  هنر یک دنیای بی نظیر است باید جایگاه کارها را بدانیم و از آثار فاخر حمایت کنیم و معتقدم باید از ظرفیت  هنری کانون برای ساختن جامعه استفاده کنیم.

قرائت بیانیه هیئت داوران، اجرای نمایش «هپل و پری» و پخش کلیپ از روند جشنواره از دیگر برنامه های اجرا شده در آئین اختتامیه بود.

در پایان مراسم از تمامی گروه های شرکت کننده در جشنواره با لوح سپاس و گروه های برگزیده با اهدای لوح و جایزه از اعضای گروه و کارگردان آنها تقدیر شد.

جشنواره نوزدهم به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره نوزدهم به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره نوزدهم به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره نوزدهم به ایستگاه پایانی رسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =