کد خبر: 339424
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
بازدید رایگان از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها

همزمان در هفته فرهنگی خلیج فارس؛ بازدید رایگان از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها مجتمع آفرینش صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان در هفته فرهنگی خلیج فارس؛ بازدید رایگان از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها مجتمع آفرینش ویژه عموم علاقمندان صورت پذیرفت.

به گفته پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان این بازدید با هدف گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و در راستای ترویج فعالیتهای علمی بین کودکان و نوجوانان و خانواده ها در سه روز متوالی ۸ تا ۱۰ اردیبهشت صورت پذیرفت.

وی افزود: در این بازدید علمی که در تقویت فرهنگ‌سازی حفاظت از محیط‌زیست که وظیفه شهروندی همه ماست علاقمندان به شکل رایگان از اکوسیستم‌های دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها دیدن کردند.

بازدید رایگان از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها

پشتکوهی افزود: بازدیدکنندگان در این بازدید با گونه‌های مختلف دریایی و جانوری، گیاهی، سنگ و کانی‌ها و صدف‌ها آشنا شدند. مدیرکل کانون پرورش فکری با اشاره به وجود گونه‌های بی‌نظیری از خرچنگ‌ها، لاک‌پشت‌ها، صدف‌ها و ... در مرکز تخصصی علوم مجتمع آفرینش از برگزاری مستمر آموزش‌های زیست محیطی در مرکز تخصصی علوم مجتمع آفرینش خبر داد و افزود: در واقع این بازدید با هدف آشنایی بیشتر عموم با موهبت‌های خلیج فارس و افزایش آگاهی‌های آنان نسبت به محیط زیست پیرامونشان صورت پذیرفت.

گفتنی است سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از اکوسیستم دریایی، جانوری و بخش سنگ‌ها و صدف‌ها و در بازدیدهای سه روزه به مناسبت هفته خلیج فارس بیش از ۲۵۰ بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =