برگزاری دوره ی چگونگی کشف و پرورش استعداد اعضا در فعالیت های مراکز

با هدف شناخت مفهوم استعداد و استعدادیابی درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی دوره چگونگی کشف و پرورش استعداد اعضا در فعالیت های مراکز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ از صبح امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت با تدریس عزیزالله کرامتی نژاد در مرکز شماره یک بیرجند آغاز و برای مسئولین و مربیان فرهنگی  استان خراسان جنوبی به مدت دو روز و ۱۶ ساعت برگزار می شود.

عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش استان اهداف این دوره آموزشی را شناخت مفهوم استعداد یابی، روش های کشف و پرورش استعداد، آشنایی با نحوه برخورد با کودکان مستعد ونحوه ارجاع آنان به مراکز نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha