کد خبر: 340431
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
ختم سوره «یس» هدیه‌ی اعضای مرکز ۴ کانون اردبیل به شهدای خدمت

در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و جمعی از همراهان ایشان در سانحه‌ی سقوط بالگرد، محفل قرآنی ختم سوره‌ی «یس» در مرکز شماره‌ی چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در پی حادثه دل‌خراش سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار و گروه حفاظت و پروازی، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره چهار کانون اردبیل با برپایی محفل قرآنی ختم سوره‌ی «یس» در روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳، یاد و نام شهدای خدمت را گرامی داشتند.

در این محفل مربی مسئول مرکز ضمن عرض تسلیت این واقعه‌ی حزن‌انگیز، بابیان اینکه رئیس‌جمهور جهادی درراه خدمت به مردم و اعتلای نام کشور به مقام شهادت رسید، در خصوص زندگی و خدمات این شهیدان با اعضا گفتگو کرد.

مربی فرهنگی مرکز نیز در تبیین جایگاه شهادت به آیاتی از قرآن کریم اشاره‌کرده و آسمانی شده شهدای خدمت را پاداشی الهی برای خدمت صادقانه و بی‌منت آن‌ها توصیف کرد.

گفتنی است در این مراسم اعضای مرکز با قرائت سوره‌ی «یس» از سوی مربی امور فرهنگی، همراه با وی این سوره مبارکه را همخوانی کرده و ثواب ختم آن را به شهدای راه خدمت هدیه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =