یادمان و گرامیداشت رییس جمهور شهید و همراهان ایشان در مراکز فرهنگی کانون هرمزگان

مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان به پاس گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در سانحه دلخراش سقوط بالگرد با اجرای فعالیت های فرهنگی هنری به تعمیق شخصیت این خادم بزرگ و همراهان ایشان در خدمت به مردم و کشور ایران اسلامی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، در پی خبر جانکاه شهادت بزرگ‌مردان عرصه سیاست و خدمت، خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور سخت‌کوش، حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر انقلابیِ امور خارجه، حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی ‌آل‌هاشم؛ نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، مالک رحمتی؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی و همراهان ایشان در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان علاوه بر سیاه پوشی مرکز یاد و خاطره شهدای خدمت را با اجرای برنامه های فرهنگی هنری گرامی‌داشتند.
از ابتدای انتشار این خبر مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان میز یادمان رئیس جمهور شهید خدمت و همراهان ایشان را با حضور کودکان و نوجوانان برپا کردند.

یادمان و گرامیداشت رییس جمهور شهید و همراهان ایشان در مراکز فرهنگی کانون هرمزگان
معرفی شخصیت رئیس جمهور شهید و پخش مستند از زندگینامه و خدمات ایشان به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، قصه گویی با مضمون زندگی شهدا، شعرسرایی، چاووشی خوانی اعضا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، خوانش دلنوشته، نصب پانل خاطرات رئیس جمهور و... از دیگر فعالیت های انجام شده در این روزها بود.

یادمان و گرامیداشت رییس جمهور شهید و همراهان ایشان در مراکز فرهنگی کانون هرمزگان
گفتنی است، اعضای مراکز فرهنگی هنری پنجگانه بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، هرمز، قشم، حاجی آباد، ابوموسی، فین، بستک،سیریک و پارسیان با حضور و مشارکت در انجام فعالیت ها یاد و خاطره رئیس جمهور فقید و شهید ایران اسلامی، همراهان ایشان و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =