تعامل با حلقه های میانی باعث شناسایی و رشد استعدادهای کودکان ونوجوانان می شود

نشست هم اندیشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان و مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت قرآن یاوران در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان و جمعی از همکاران ستادی استان در موسسه فرهنگی قرآن و عترت قرآن یاوران حضور یافته و با مدیر و کارکنان این مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای این جلسه زینب سپهوند مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت قرآن یاوران ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری در این موسسه گزارشی از عملکرد و برنامه های پیش و برای اوقات فراغت کودکان ونوجوانان عضو این مجموعه ارائه داد و گفت: کانون با داشتن مربیان متخصص، یکی از ظرفیت های مناسب برای تربیت بچه هاست و مجموعه ما برای برگزاری کلاس های تابستانی به کمک و همکاری کانون پرورش فکری نیاز دارد.
وی افزود: این موسسه آمادگی اجرای برنامه های قرآنی، مذهبی و برگزاری کارگاه های آموزشی، حضور مربی و مدرس متخصص این حوزه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان خرم آباد را دارد.

تعامل با حلقه های میانی باعث شناسایی و رشد استعدادهای کودکان ونوجوانان می شود


در ادامه جلسه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با اشاره به شروع برنامه های تابستان درکانون با شعار «تابستانتو بساز» اظهار داشت: ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل۲۰مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی بیش از ۶۰‌ فعالیت را در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می کنند و اصلی ترین فعالیت ما درکانون کتاب و کتاب خوانی است.
وی افزود: توسعه و ترویج علم و فن‌آوری، طرح توسعه و ترویج زبان و ادبیات فارسی، قصه‌گویی، برنامه‌ریزی برای محرم و اربعین حسینی، فعالیت‌های علمی و نجوم، ترویج پژوهش و اقدام‌پژوهی، راه‌اندازی آموزش خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، دوره تندخوانی، پخش فیلم های تولیدکانون و... در تابستان امسال از سوی مراکز فرهنگی هنری ارائه می شوند.
داوری به سیاست های سه گانه کانون شامل «نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری» در برنامه ریزی برنامه های پیش رو گفت: نگاه کانون به همکاری با حلقه های میانی و مجموعه های مردمی و استفاده از ظرفیت این مجموعه ها در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است و آماده حضور موسسه ها برای اجرای فعالیت ها و برنامه های مشترک هستیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان عنوان داشت: با برنامه ریزی، تعامل و همکاری کانون با حلقه های میانی در آینده شاهد حرکت درمسیرهای خوبی برای کودکان ونوجوانان و تربیت فرزندان تراز انقلاب در ایران اسلامی خواهیم بود.
در ادامه این نشست کارشناسان به بیان نکته نظرات خود در خصوص همکاری و تعامل بیشتر و چگونگی حضور مربیان کانون در این موسسه بیان کردند.

تعامل با حلقه های میانی باعث شناسایی و رشد استعدادهای کودکان ونوجوانان می شود

تعامل با حلقه های میانی باعث شناسایی و رشد استعدادهای کودکان ونوجوانان می شود


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =