برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» همزمان با سومین روز ماه محرم، با حضور ۸۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان، والدین، شورای خانواده، کانون‌یاران و شورای نوجوانان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» همزمان با سومین روز ماه محرم، با حضور ۸۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان، والدین، شورای خانواده، کانون‌یاران و شورای نوجوانان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵ برگزار شد. این برنامه با هدف بزرگداشت مقام حضرت رقیه (س) و ترویج فرهنگ عاشورا، با تلاوت سوره کوثر و پخش سرود ملی آغاز شد.

برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

سپس محمد بخشعلی‌زاده، سرپرست شورای نوجوانان و کانون‌یار، به معرفی اهداف و بخش‌های مختلف برنامه پرداخت. در ادامه، فاطمه روحی رحیم، مربی مسئول مرکز، درباره برنامه‌های آتی مرکز با والدین گفت‌وگو کرد.

برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

شعرخوانی با موضوع حضرت رقیه (س)، بازی‌های گروهی، اجرای دکلمه عاشورایی و کارگاه نقاشی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. فضاسازی، طراحی پوستر، پشتیبانی فنی و پذیرایی نیز با مشارکت مربیان، اعضای شورای نوجوان، کانون‌یاران و شورای خانواده انجام شد. این برنامه با مشارکت فعال اعضا و همراهی مربیان، فضایی معنوی، آموزنده و صمیمی برای کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

برگزاری ویژه‌برنامه «کودکان عاشورایی» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha