به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران همزمان با آغاز فصل تابستان، مرکز فرهنگیهنری شماره ۲۵ با برگزاری ویژهبرنامه «جشن شروع تابستان»، ضمن معرفی برنامههای تابستانی مرکز، اعضا و خانوادهها را با پویش کتابخوانی «۴ کتاب، ۴ فصل» همراه کرد. این برنامه با نقد و بررسی دو کتاب «خرس کوچولوی قطبی، مرا به خانه ببر» و «پدی پتپت» با حضور اعضای شورای والدین آغاز شد. در ادامه، اعضای کانونیار با اجرای قصهگویی «کلوچههای خدا» و توزیع نذری با محوریت مهربانی، فضایی صمیمی و معنوی ایجاد کردند.

اجرای قصهنمایش توسط نرگس موسوی نیز با استقبال کودکان همراه شد و شور و نشاط ویژهای به برنامه بخشید. برپایی نمایشگاه آثار هنری اعضا و والدین و همچنین نمایشگاه فروش دستسازههای اعضا، از دیگر بخشهای این جشن بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و آغازی پرنشاط برای فعالیتهای تابستانی مرکز رقم زد.
