به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران با آغاز ایام محرم و در راستای بزرگداشت مقام شهدا، مراسمی معنوی در هفتمین روز از ماه محرم با حضور اعضای کودک و نوجوان و مادران در مرکز فرهنگیهنری شماره ۲۶ برگزار شد. این برنامه با هدف حفظ شعائر مذهبی در ذهن کودکان و آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت اجرا گردید.
در این مراسم که با مشارکت اعضای شورای والدین و مربیان مرکز و با برنامهریزی مشترک برگزار شد، بخشهایی همچون قرائت قرآن کریم، قصهگویی با عنوان «اسیر کوچک»، همخوانی سرود «به ایران قسم» و شعرخوانی با موضوع حضرت رقیه (س) اجرا شد.

همچنین اعضای شرکتکننده در قالب گفتگو، جملات و برداشتهای خود را درباره مهمترین درسهای گرفتهشده از مکتب امام حسین (ع) بیان کردند. در پایان نیز مراسم با اجرای مداحی به پایان رسید.

فضاسازی، پذیرایی و همراهی اجرایی برنامه توسط مادران عضو شورای والدین انجام شد و این محفل معنوی با حال و هوایی صمیمی و عاشورایی برگزار گردید.
