کد خبر: 375393
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۶
دیدار مدیر کل کانون هرمزگان با فرماندار بندر خمیر

پروین پشتکوهی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با مراد زرهی فرماندار شهرستان بندرخمیر دیدار و درخصوص تقویت زیرساخت ها و برنامه های فرهنگی وهنری ویژه جامعه هدف گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، مراد زرهی، فرماندار بندرخمیر ضمن تقدیراز تلاش های ارزنده مجموعه کانون پرورش فکری افزود:کانون پرورش فکری بستر بسیار مناسبی برای شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان است و نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می‌کند.
فرماندار شهرستان خمیر همچنین بر اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: تأمین برنامه‌های هدفمند و جذاب برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، یکی از مؤثرترین راهکارها در جهت ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. از این‌رو حمایت از برنامه‌های کانون پرورش فکری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی، از اولویت‌های مهم شهرستان محسوب می‌شود.
در ادامه این نشست، راهکارهای توسعه فضاهای فرهنگی، تقویت زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های فرهنگی در راستای حمایت از نسل آینده‌ساز شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha