به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، سکینه بشارتنیا صادقی، مربی مسئول مرکز شماره دو گرگان، که سالها با تعهد، مهربانی و دلسوزی در مسیر تربیت نسل کودک و نوجوان فعالیت داشت، بر اثر عارضه جسمی دار فانی را وداع گفت.
این مربی پرتلاش که متولد سال ۱۳۵۸ و ۴۵ ساله بود، پس از سالها خدمت صادقانه در مراکز مختلف کانون از جمله مینودشت، مجتمع فرهنگی هنری گرگان و مرکز شماره دو گرگان، سرانجام به دیدار حق شتافت.
بشارت نیا هر روز با رویی گشاده پذیرای کودکان و نوجوانانی بود که در مرکز واقع در شهرک امام گرگان، در برنامهها و کارگاهها حضور مییافتند. تعهد او به فعالیتهای فرهنگی تا واپسین روزهای عمر نیز ادامه داشت، بهگونهای که در آخرین برنامه خود، مربوط به گردهمایی «کودکان عاشورایی»، با وجود مشغله فراوان، دغدغه برگزاری هرچه بهتر این رویداد را داشت.
در پی این ضایعه، حامد علامتی، مدیرعامل کانون، الهه غیناقی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور و امیر محمدپور معاون توسعه مدیریت و منابع، با صدور پیامهای جداگانه، درگذشت این مربی دلسوز را به خانواده ایشان، همکاران و اعضای کانون تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کردند.
یاد و خاطره این مربی مهربان در دل همکاران، کودکان و نوجوانانی که از حضورش بهرهمند شدند، همواره زنده خواهد ماند.
