کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار می نماید:

بیستمین مهرواره هنرهای نمایشی

مدیر کل کانون استان تهران گفت: مهرواره مجازی هنرهای نمایشی با شعار "نمایش را به خانه های خود بیاوریم"  ویژه اعضا و مربیان کانون استان تهران و مراکز بهزیستی سراسر کشور تا پایان اسفند برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فاطمه تنهایی با بیان اهمیت فعالیت کودکان و نوجوانان در زمینه هنرهای نمایشی به عنوان ابزاری برای افزایش اعتماد به نفس، افزایش مشارکت در کار گروهی و افزایش تسلط بر مهارت های کلامی افزود:  بیستمین مهرواره استانی هنرهای نمایشی کانون استان تهران با مشارکت سازمان بهزیستی کل کشور و با عنوان من، خانه، نمایش تا پایان سال ۱۳۹۹برگزار می شود.

مدیرکل کانون استان تهران با اشاره به عناوین بخش های مهرواره هنرهای نمایشی شامل(نمایش عروسکی، نمایش صحنه ای، نمایشنامه خوانی، رادیو تئاتر، تعزیه، نقالی و تکنیک های تلفیقی) گفت: علاقه مندان به شرکت در این مهرواره می توانند با ضبط ویدئو یک تا ۱۰ دقیقه ای از اثر نمایشی  و ارسال به شماره   ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶   روابط عمومی کانون پرورش فکری استان تهران در این مهرواره شرکت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت های گروهی لذت بخش و کاربردی در شرایط قرنطینه برای کودکان و نوجوانان در محیط خانه گفت: خانه ی شاد، خانواده ی شاد برای گروه سنی(۷ تا ۹ سال)، به رنگ حماسه ( ۱۲ تا۲۲ سال) و موضوع آزاد (۷ تا ۲۲سال  و مربیان)، محورهای منتخب  برای ارسال اثر به دبیرخانه این مهرواره است.

خاطر نشان می کند  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان تهران از  سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۵با عنوان  جشنواره نمایش عروسکی در این زمینه فعالیت داشته ، و سال ۱۳۹۵ تاکنون تحت عنوان جشنواره هنرهای نمایشی در این زمینه پیشتاز است.