براي دعوت فيلم‌سازان به حضور در ششمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي 18هزار نامه الكترونيك به انيماتورهاي جهان ارسال شد

دبيرخانه ششمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران براي دعوت از انيماتورهاي جهاني 18هزار نامه الكترونيك به سراسر جهان ارسال كرد.

دبيرخانه ششمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران براي دعوت از انيماتورهاي جهاني 18هزار نامه الكترونيك به سراسر جهان ارسال كرد.
 به گزارش روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، اين دبيرخانه كار ارسال نامه‌هاي الكترونيك به فيلمسازان برجسته جهاني را از ابتداي مهر آغاز كرده بود.
 بنا بر اين گزارش، پس از برقراري ارتباط با فيلم‌سازان و مؤسسه‌هاي توليد فيلم‌هاي پويانمايي، بيش از هزار فيلم از ايران و 60 كشور جهان توليد شده در 2 سال گذشته به جشنواره ارسال كه تعداد زيادي از آثار دريافت شده برنده چندين جايزه از جشنواره‌هاي معتبر جهاني شده‌اند. اين آثار در جشنواره امسال پويانمايي به نمايش در مي‌آيند.
 اين گزارش حاكي است، كار انتخاب فيلم‌هاي دو بخش مسابقه ايران و بين‌الملل جشنواره كه از روز پنجم دي آغاز شده بود روز 20 دي به پايان رسيده است. اعضاي هيأت انتخاب اين دوره از جشنواره پويانمايي تهران را دكتر محمدرضا حسنايي مدرس دانشگاه، اسدالله اعلايي مدير هنري و تهيه كننده و عبدالله عليمراد، معين صمدي و زحل رضوي كارگردان فيلم‌هاي پويانمايي تشكيل مي‌دهند.
 در ششمين جشنواره دو سالانه پويانمايي تهران علاوه بر نمايش فيلم‌هاي داخلي و خارجي، تعداد زيادي از كارشناسان و فيلم‌سازان مطرح ديگر كشورها نيز به ايران خواهند آمد و با حضور در نشست‌ها و ميزگردهاي جشنواره به تبادل نظر مي‌پردازند.
 ششمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران از 11 تا 15 اسفند برگزار مي‌شود.