کد خبر: 208815
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
هفتمین جشنواره عکس کودک فراخوان داد

فراخوان هفتمین جشنواره عکس کودک از سوی واحد عکس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با موضوع "آزاد" در دو گروه عکاسان کودک (زیر 12 سال) و عکاسان نوجوان (12 تا 17 سال) برگزار می‌شود.
        متقاضیان می‌توانند یک لوح فشرده حاوی حداکثر 5 عکس با حداقل عرض 30 سانتی‌متر با دقت 300dpi  با فرمت tif در نهایت تا 16 مهر سال جاری هم‌زمان با روز جهانی کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
        بر اساس این گزارش نوشتن نام، نام خانوادگی و شماره تلفن به همــراه کد شهرستان روی لوح فشرده، نوشتن سال عکاسی روی برگه درخواست در محل تعیین شده و پر کردن برگه درخواست شرکت، از مقررات این جشنواره به شمار می‌رود.
        بر همین اساس، انتخاب عنوان برای هر عکس و نوشتن عنوان روی برگه درخواست شرکت ضروری است و در صورتی که عنوانی ندارد باید "بدون عنوان" نوشته شود.
        دبیرخانه جشنواره به عکاسانی که آثار آنان به نمایشگاه راه می‌یابد، یک جلد کتاب نمایشگاه و لوح شرکت اهدا خواهد کرد.
        دبیری این جشنواره را بار دیگر اسماعیل عباسی بنیان‌گذار این رویداد هنری بر عهده گرفته است و اعضای هیئت داوری از کوروش پارسانژاد، محمدمهدی رحیمیان، دکترمحمد ستاری، کیارنگ علایی و کریم متقی تشکیل می‌شود.
        هیئت داوران کار انتخاب، داوری و اطلاع‌رسانی عکس‌های پذیرفته شده را در آبان انجام می‌دهند و گشایش نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز دی 1391 تعیین شده است.
        به نفرات اول تا سوم هر دو گروه عکاسان کودک و نوجوان به تفکیک، سه نوع دوربین دیجیتال به همراه لوح و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.
        دبیرخانه جشنواره عکس واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره26، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تلفن 88715545 داخلی 440 و نمابر 88709492آماده پاسخ‌گویی به شرکت کنندگان است.
        گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت هنری می‌توانند فرم مقررات و برگه درخواست شرکت در جشنواره را از طریق پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir دریافت کنند.

 درخواست شرکت در مسابقه

فراخوان هفتمین جشنواره عکس کودک