برگزاری نشست بسیجیان پایگاه مقاومت حمزه سید‌الشهدا کانون در مشهد مقدس

نشست بسیجیان پایگاه مقاومت حمزه سید الشهدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش و حدود 40 نفر از بسیجیان دفتر مرکزی کانون نیز حضور داشتند سید حمیدرضا ابراهیم‌نژاد مدیر امور اداری کانون با بیان داستانی از فرزند یک جانباز خاطر نشان کرد که آن‌چه امروز ما به آن رسیده‌‌ایم حاصل فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان دفاع مقدس است و ما باید قدر این رشادت‌ها را بدانیم و خداوند نیز در بعضی اوقات با تلنگرهایی این مهم را به ما یادآوری می‌کند.
مدیر امور اداری کانون در بخش دیگری از صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که با توجه به اشتیاق همکاران کانون در سطح کشور و حمایت مدیرعامل، در آینده‌ی نزدیک شاهد ایجاد پایگاه‌های بسیج درکل کشور با فرماندهی مدیران استان‌ها باشیم.
در ادامه جلسه که به مناسبت هفته‌ی بسیج برپا شده بود محمد بنیادی فرمانده بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش گفت با حمایت‌های مدیرعامل کانون پایگاه بسیج کانون راه‌اندازی شد که این جای تشکر دارد و در حال حاضر شاهد حضور نیروهای مومنی در پایگاه حمزه سید الشهدا هستیم.
این فرمانده سال‌های حماسه‌ی دفاع مقدس ادامه داد که سه ضلع اصلی در بحث هدایت انسان‌ها وجود دارد که شامل قرآن ، شناخت امام زمان و امت است و با درک این سه ضلع، امت اسلامی می‌تواند راه هدایت خود را پیدا کند و از همین رو دشمنان اسلام با هدف خدشه وارد کردن به این ارکان و تغییر جهت امت شیعه، با رکن امامت و ولایت به مبارزه برخواسته‌اند.
 بنیادی اضافه کرد این افراد از تفکر ولایت فقیه  می‌هراسند و به اقدام‌هایی دست می‌زنند که مهم‌ترین آن بحث فتنه 88 بود که رهبر معظم انقلاب جامعه را به بیداری فرا خواندند و با حضور مردم در صحنه و پیروی از ولایت، این نیرنگ آن‌ها نیز کارگر نشد.
وی وظیفه‌ی مهم بسیج و نیروهای بسیجی را در این زمینه داشتن بصیرت به منظور تشخیص راه درست از نادرست و حرکت در مسیر ولایت عنوان کرد.
فرمانده بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سه آفت اخلاقی تکبر، حرص و حسادت - که گریبان انسان را می‌گیرد - اشاره کرد و گفت باید مراقب باشیم که در جایگاه و مکانی که قرار داریم دچار این آفات نشویم چرا که شیطان تنها با یکی از این آفات یعنی تکبر از درگاه خداوند رانده و یا آدم دچار حرص شد و از میوه ممنوعه خورد و به زمین هبوط کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه کارت بسیج شرکت کنندگان به همراه لوح و هدیه به آنان اهدا شد.