کد خبر: 215124
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶
بازدید 1306
روز غزه فرصتی برای شنیدن صدای مظلومیت کودکان

مراسم بزرگداشت روز غزه در مراکز ابوموسی و شماره 4 بندرعباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت روز غزه ؛مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی این روز را گرامی داشتند.
به گزارش رسیده از مرکز ابوموسی  روز پنج شنبه 28دی ماه ،اعضاء مرکز ابوموسی به منظور حمایت از کودکان و نوجوانان غزه دور هم جمع شدندوفریاد اعتراض خود را نسبت به کشتار کودکان ونوجوانان غزه اعلام کردند. در این برنامه ابتدا مربیان مرکز فرهنگی هنری ابوموسی درباره مقاومت مردم غزه صحبت کردند،سپس بیانیه ای در خصوص حمایت از کودکان بی گناه غزه، توسط یکی از اعضاء خوانده شدواعضاء با امضاء این بیانیه حس انزجار خود را نسبت به غاصبان صهیونیست اعلام نمودند. در ادامه اعضاء برای کودکان غزه نقاشی کشیدند و برای پیروزی هر چه بیشتر مردم غزه دعا کردند.
همچنین خبرهای رسیده از مرکز شماره 4 بندرعباس نبز حاکی از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در روز پنج شنبه 28 دی ماه می باشد .در این روز اعضاء مرکز همدردی خود را نسبت به کودکان غزه اعلام کردند. فرحناز شهنواز مسئول مرکز شماره 4 بندرعباس در خصوص اجرای برنامه بزرگداشت روز غزه گفت: روز غزه روز دفاع از ارزشها می باشد ما نیزسعی کردیم با فعالیت های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی این روز را به اعضاء معرفی کنیم . از جمله فعالیت هایی که در این روز انجام شد قصه گویی از کتاب اینجا سرزمین من بود که در پایان اعضاء  احساس خود را نسبت به قصه ی سرزمین مادری به تصویر کشیدند. شهنوازی هم چنین ادامه داد . اعضاء پسر مرکز نیز با نوشتن حرفهای نا تمام ، همدردی خودرا  با کودکان غزه ابراز نمودند. 
شایان ذکر است بخاطر حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سر زمینشان روز 29 دی ماه با نام روزملی غزه نام‌گذاری شده است.