کد خبر: 219799
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
مربی فرهنگی مرکز شیروان ، نمونه کشوری شناخته شد

76 کارشناس، مربی مسوول و مربی نمونه‌ی کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دومین روز از شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان خراسان شمالی ، هما غلامزاده مربی فرهنگی مرکز شیروان توانست بعنوان مربی نمونه در سطح کشور شناخته شود ودر طی مراسمی با حضور مدیر عامل کانون از وی و سایر برگزیدگان تقدیر شد.
"هما غلامزاده"  از سال 1360 همکاری خود را با مرکز شیروان در قالب مربی فرهنگی آغاز نموده است. وی توانسته در مسابقات مختلف کانون از جمله نقد ، گزارمان نویسی و قصه گویی حائز مقام بشود .
گفتنی است در طی مراسمی با حضور سیدصادق رضایی مدیرعامل، محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی از 76 نفر از مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، مربیان مسوول و کارشناسان نمونه‌ی کشوری کانون و همچنین کارشناسان بازنشسته کانون تقدیرشد.
در این مراسم همچنین از دو کتاب "آذر یاد" و "قاف روایت" و نرم‌افزار مربیان نمونه که توسط مهدی عظیمی‌پور طراحی شده است، رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، در بعد از ظهر همین روز ساعت 15 تا 17 گزارشی از وضعیت نشر کتاب در سال 91 و وضعیت کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه شد.
سپس اعظم بزرگی کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون گزارش کمیته کتاب و مژگان خلیل‌پور کارشناس مسوول هماهنگی امور استان‌ها گزارش این واحد را ارائه دادند.
شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان روز 15 تیر آغاز شد و روز 18 تیر با معرفی ناشران برگزیده به کار خود پایان داد.