کد خبر: 219980
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
افزایش منابع جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی

دبیرخانه جشنواره ی مشاعره و شعر خوانی رضوی در راستای حمایت بیشتر از شرکت کنندگان این جشنواره منابع موجود در این خصوص را افزایش داد.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته اطلاع رسانی جشنواره ی مشاعره و شعر خوانی رضوی، دبیرخانه ی این جشنواره در اقدامی تازه، 175 شعر جدید از منابع مرتبط با امام رضا(ع) تهیه و پس از ویرایش نهایی تحت عنوان سری دوم اشعار شعر خوانی رضوی در وبلاگ این جشنواره به معرض دید علاقمندان قرار داد.
گفتنی است: از سوی این دبیرخانه، منابع موجود به رابطین جشنواره در سایر استان ها ارسال خواهد شد تا شرکت کنندگان بتوانند با آمادگی هر چه بیشتر در جشنواره حضور یابند.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز با تاکید بر ایجاد منابع مرتبط با اشعار رضوی جهت بهره گیری هر چه بیشتر علاقمندان به  جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی افزود:در این خصوص با برگزاری جلسات مستمرکارشناسی در صدد شناخت منابع مرتبط و یا ایجاد منابع جدید هستیم.
عزیززاده گرجی اظهار داشت: توجه به ارتقای سطح کیفی در برگزاری این جشنواره از مهمترین رویکرد هایی است که مد نظر ما در دبیرخانه است.
این مسوول با اظهار این مطلب که این کانون کارنامه ی درخشانی در برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی قصه گویی داشته است ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی نیز در گسترش معارف رضوی و فرهنگی شعر و مشاعره نیز موفق عمل نماید.
این گزارش می افزاید، تا کنون 316 نفر در بخش مشاعره ثبت نام نموده اند.
لازم به ذکر  است: داوری مرحله ی مقدماتی این جشنواره از یکم تا 20 مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله جهت شرکت در مرحله نهایی و روز جشنواره که در 23 شهریور برگزار می شود دعوت خواهند شد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام از روش های زیر اقدام نمایند:
ارسال علاقمندی به شرکت در جشنواره به صورت ایمیل به نشانی:info@kpf-mazandaran.ir    شماره فاکس:01512272565
    شماره تلفن دبیرخانه: 01512272854
   ابراز علاقمندی از طریق درج نظر در قسمت وبلاگ moshaere-razavi.blogfa.com