کد خبر: 220077
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
مراکز کانون استان به استقبال هفته فرهنگ رضوی می روند

برای نخستین بار در استان خراسان شمالی برنامه های هفته فرهنگ رضوی به اجرا در می آید و دلهای کودکان و نوجوانان به ضریح منور رضوی پیوند می خورد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان شمالی نخستین نمایشگاه هفته رضوی در خراسان شمالی برگزار می گردد و مراکز کانون سرشار شده از عطر گل یاس و صلوات و دلهایی که در این ماه مبارک به امام مهربانی ها متوسل می شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان با اشاره به اینکه تمامی آثار منتخب کشوری در نمایشگاه فرهنگ رضوی در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌ می‌شود گفت: در این نمایشگاه 287 اثر از آثار منتخب کشوری در سال گذشته در 4 بخش نشریه نگاری، نام ها و نشانه ها، کتاب سازی و یک تصویر از یک حدیث در مرکز فرهنگی و هنری کانون در اسفراین به نمایش گذاشته می شود.

«سید علی ارکانی فرد» با بیان این که هم زمان با این نمایشگاه، در مراکز بجنورد و شیروان نیز نمایشگاهی از فعالیت هایی با رویکرد رضوی در کنار 96 اثر در بخش کتاب سازی رضوی برپا می شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از 29 ماه جاری از ساعت 8 تا 17 برای علاقمندان دایر است و تا 2 مرداد ماه ادامه دارد