کد خبر: 220186
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
داوری جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی کلید خورد

داوری مرحله مقدماتی آثار رسیده به جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی آغاز شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیزاده گرجی در جلسه هماهنگی داوری این جشنواره که با حضور 8 داور در مرحله ی مقدماتی  بخش مشاعره برگزار شد اظهار داشت: سه دوره برگزاری موفق جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی در این کانون، پشتوانه ی موثری در برگزاری جشنواره ی مشاعره و شعر خوانی رضوی است.
وی افزود: تلاش همکاران کانون پرورش فکری مازندران در برگزاری سه دوره ی این جشنواره زمینه ای ایجاد نمود تا بتوانیم پذیرای جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی در چهارمین دور برگزاری جشنواره های رضوی در کانون مازندران باشیم.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: توجه به بخش محتوایی جشنواره یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در اجرای این جشنواره است که با راه اندازی کمیته محتوایی تمام تلاش خود را در نیل به این هدف بکار خواهیم گرفت.
دبیر جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی با تاکید بر توجه و دقت نظر داوران در مرحله ی مقدماتی داوری افزود: اعتماد سازی مهمترین فرایندی است که باید در مراحل داوری ایجاد شود.
گرجی با اشاره به اینکه باید کیفیت و دقت را در داوری ها تقویت کرد، یادآور شد: تعامل و هم افزایی داوران در ایجاد نگاه کیفی موثر می تواند باشد.
عزیززاده گرجی با اشاره به ظرفیت این کانون در داوری مرحله ی مقدماتی افزود: داوری این مرحله را چند نفر از مربیان برجسته ادبی  کانون مازندران تشکیل می دهند و در داوری بخش نهایی جشنواره از فعالان برجسته ی حوزه ی شعر و ادبیات کشور همچون؛ افشین اعلا، ایرج قنبری و میثم متاجی استفاده خواهد شد.
در بخش دیگری از این نشست مسوول دبیرخانه و مسوول بخش داوران جشنواره نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسایل داوری جشنواره پرداختند و خواستار دقت نظر و توجه به تمامی ابعاد در داوری ها شدند.