کد خبر: 220189
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
بازدید 1994
مهلت جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی تمدید شد

با استقبال روز افزون علاقه‌مندان از جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی مهلت شرکت در این جشنواره تا 10 مرداد تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، دبیرخانه‌ی جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی در کانون استان کردستان با توجه به استقبال مخاطبان خود و برگزاری کیفی و کمی‌تر این جشنواره، تا 10 مرداد سال جاری زمان برگزاری جشنواره را تمدید کرد.

بر این اساس از عموم علاقه‌مندان فعال دراین حوزه که تا کنون موفق به ارسال آثار خود  نشده اند، دعوت شده است تا تاریخ مقرر نسبت به ارسال آثار نقاشی خود در این خصوص اقدام نمایند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد.

این جشنواره از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) است که به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.
در این میان پس از انتشار فراخوان جشنواره، 24 حدیث از کلام نورانی امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، برای تصویرگری و نقاشی و نیز بهره‌مندی از فیض معنوی کلام امام رضا علیه‌السلام در وبلاگ حدیث حکمت به نشانی اینترنتی www.hadisehekmat.blogfa.com  به نمایش گذاشته شده است.
در این جشنواره کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله می‌توانند در نهایت دو اثر نقاشی خود را با تکنیک آزاد در اندازه‌ی 35×25 بر روی مقوا تا 10 مرداد  امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در همین حال کانون استان کردستان زمان برپایی نمایشگاه آثار منتخب و تشکیل کارگاه‌های تخصصی آن را 16 تا 23شهریور اعلام کرده است.
همچنین نشانی دبیرخانه سومین جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی سنندج، خیابان طالقانی، خیابان ورزش، جنب پارک نسیم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اعلام شده است.