کد خبر: 236321
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
یک روز با بچه‌های روستای تشکانان طبس، با کانون و کتاب

در دومین روز از هفته کتاب مربی سیار روستایی و مربیان کانون شماره 2 طبس، در جمع با صفای روستای تشکانان طبس از کتاب و کتاب‌خوانی گفتند و شنیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس با همراهی مربی سیار روستایی کانون  راهی روستای «تشکانان» طبس شدند و میهمان بچه‌های روستا شدند.
در ابتدای این دیدار صمیمی، که بیش از 40 کودک و نوجوان حضور داشتند، مربیان سلام اعضای کانون را به کودکان روستا رساندندند، از یار مهربانی به نام «کتاب» سخن گفتند و نام‌گذاری این روزها را به نام کتاب و کتاب‌خوانی بهانه‌ای برای توجه بیشتر به مطالعه و خواندن دانستند.
معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون ، برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع محرم در روستا، شعرخوانی همراه با نمایش و بازی، برگزاری کارگاه ادبی با موضوع « درددل‌های کتاب» از جمله برنامه‌هایی بود که توسط مربیان با مشارکت بچه‌های روستای «تشکانان» در دومین روز از هفته کتاب انجام شد.
در پایان آثار اعضا مورد بررسی قرار گرفت، تا پس از بررسی نهایی آثار برگزیده معرفی و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شود.