کد خبر: 239277
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون سربیشه

اعضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه با اجرای برنامه‌های متنوع سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر اعضای مرکز فرهنگی و هنری سربیشه ، با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شدند و در کارگاه ساخت گل‌های لاله کاغذی شرکت کردند.
در این کارگاه اعضا با ساخت 36 گل لاله به مناسبت آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب،  تمثال مبارک امام راحل را گلباران کردند و با خوانش دکلمه و روشن کردن سی و شش شمع  با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
برگزاری کارگاه ساخت کاریکاتور مضحک شاه از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری سربیشه بود که با استقبال اعضا روبه رو شد و اعضا پس از ساخت ماکت شاه و آشنایی با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی با تکرار شعارهای انقلابی،  ماکت شاه خیانتکار را به آتش کشیده و لگدمال کردند.
بر اساس خبر دیگری از مرکز فرهنگی هنری سربیشه طی روزهای 14 الی 16 بهمن 1393 مسابقه نقاشی همگانی با عنوان «فجر امیدـ» برگزار شد.
در این مسابقه دانش آموزان مدارس  ابتدایی شاهد و حضرت رقیه (س) شرکت کردند .
در مسابقه نقاشی همگانی « فجر امید»  که با مشارکت آموزش و پرورش و میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان برگزار شد، دانش آموزان توماری از نقاشی‌های رنگارنگ را بر اساس آن‌چه در صدا و سیما از قصه های انقلاب شنیده‌اند و یا به روایت بزرگترها شنیده اند، به تصویر کشیدند.
قرار است به نقاشی‌های برتر این مسابقه از سوی فرمانداری شهرستان سربیشه جوایزی اهدا شود.
هم چنین جمعی از اعضا در کنار یکدیگر با استفاده از نقاشی و کلاژکاغذ رنگی به  ساخت پوستر امام آمد، پرداختند.