جشنواره های رضوی خلاقیت و نوآوری اعضای کانون را توسعه می بخشد

<BR> <BR> فاطمه یزدانی نسب، نفر برگزیده جشنواره ملی مشاعره رضوی کانون گفت: جشنواره های رضوی خلاقیت و نوآوری اعضای کانون را توسعه می بخشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،فاطمه یزدانی نسب، نفر برگزیده بخش مشاعره جشنواره های رضوی کانون با بیان اینکه به مدت 4 سال است که عضو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان هستم، گفت: به خاطر علاقه و عشق به امام رضا "ع" در جشنواره رضوی شرکت کردم.
این دانش آموز سال چهارم دبیرستان با اشاره به اینکه از مرکز قائم شهر در جشنواره رضوی حضور یافتم، افزود: زندگی خودم را مدیون بخشندگی خداوند و لطف و عنایت امام رضا " ع " هستم.
وی بیان کرد: در زمان نوزادی احتمال زنده ماندن من کم بود که با نذر مادرم و توسل به خداوند و امام رضا " ع" زنده ماندم.
یزدانی نسب با اشاره به علاقمندی خود در برنامه ها و مسابقاتی که تحت عنوان امام رضا " ع" نام نهاده شده اند، ادامه داد: حضور در کلاس های کانون پرورش فکری زمینه شرکت در مسابقات جشنواره رضوی را برایم فراهم کرد.
این عضو کانون با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری کانون بسیار متنوع و مطلوب است، افزود: اگر تبلیغات مناسبی برای برنامه های کانون در سطح استان انجام شود، کودکان و نوجوانان بیشتری در فعالیت ها شرکت می کنند.
وی بیان کرد: کودکان و نوجوانان با شرکت در جشنواره رضوی روح خود را جلا می دهند و با استفاده از خلاقیت و نوآوری که به دست می آورند به پیشرفت می رسند.
یزدانی نسب به همه کودکان و نوجوانان پیشنهاد داد تا عضو کانون پرورش فکری شوند .
وی افزود: از کودکان و نوجوانان می خواهم مراقب قلب خود باشند تا احساس خوب و پاک آن ها درگیر ناراحتی و عوامل نادرست نشود.
این دانش آموز با بیان اینکه شرکت در مسابقات و برنامه هایی که با نام امام رضا " ع" مزین شده است از اهداف آینده من است، گفت: برد یا باخت در مسابقات برایم اهمیتی ندارد و لطف و برکت امام رضا " ع" انگیزه ام برای شرکت در این برنامه ها است.