برپایی نمایشگاه مشترک سازمانها همزمان با هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی شماره 8 مشهد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه تخصصی کودک همزمان با هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی شماره 8 مشهدد با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد خراسان رضوی خبر داد.

 جواد محقق نیشابوری در نشست خبری که 12 مهرماه 94 در آستانه هفته ملی کودک در سالن جلسات اداره کل استان و با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان خبرگزاری های متعدد برگزار شد با اعلام برنامه‌های هفته ملی کودک با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اظهار کرد: : با توجه به اعلام هفته ملی کودک از 16 تا 21 مهر، دولت یازدهم با رویکرد توجه ویژه به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه به تمام استانداری‌ها ابلاغیه برگزاری مراسم و جشن‌های ویژه کودک و نوجوانان را اعلام کرده است چراکه در این برنامه‌ها دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد مشارکت دارند.
محقق نیشابوری افزود: در این نمایشگاه 18 غرفه جهت ارائه کارگاه هایی با توجه به زمینه فعالیت سازمانها و مخاطب کودک در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی تاکید کرد: 20 مهر ماه جشن بزرگ هفته ملی کودک برگزار می‌شود و در این هفته در تمام معابر شهری در سطح خراسان رضوی بنرها و تبلیغات این هفته به مردم اعلام می‌شود.
محقق نیشابوری خاطرنشان کرد: ثبت عضویت رایگان، حضور حداکثری دانش‌آموزان و اولیاء آنها در این نمایشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله آسیب‌های فضای مجازی و اکران انیمیشن‌های کوتاه تولید شده در مراکز فرهنگی  سطح استان خراسان رضوی از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.