سفر مسولان و مربیان کانون به لبنان با هدف گسترش همکاری‌های فرهنگی

مسوولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف برقراری ارتباط و گسترش همکاری با موسسه کشافه الامام المهدی(عج) لبنان به این کشور سفر کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون، محمدصالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و مدیران کل کانون استان‌های زنجان، سمنان و هرمزگان هریک به همراه سه مربی در کنار کارشناس امور بین‌الملل کانون، برای برقراری ارتباط و آشنایی با شیوه‌های آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان موسسه کشافه الامام المهدی(عج) لبنان به این کشور سفر کردند.
این سفر به منظور تبادل تجربه‌ و فراهم شدن زمینه‌های تبادل فرهنگی با موسسه کشافه‌المهدی لبنان انجام شده است.
کانون و موسسه‌ کشافه‌الامام المهدی(عج) بر مبنای یک تفاهم‌نامه مشترک بیشتر بر همکاری‌های محتوایی، تولید مشترک و رفت‌و‌آمدها و اردوهای هدف‌مند و آموزشی تاکید دارند.
دیدار با رییس جمعیت کشافة المهدی(عج)، بازدید از فعالیت گروه‌های هنری و کتاب‌خانه سیار کشافه، زیارت مرقد "الشیخ راغب حرب" و"الشیخ الکفعمی"، دیدار از مرکز فرهنگی "الهرمل" و دیدار با شهردار، دیدار با گروه‌های کشافه اردوگاه تابستانی "قاضیه" و... از دیگر برنامه‌های این سفر است.
موسسه کشافه الامام المهدی(عج) لبنان یک مجموعه فرهنگی است که با استفاده از مربیان خود تلاش می‌کند کودکان و نوجوانان لبنان با فرهنگ دینی آشنا سازد.