حضور استاندار و  مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی

در اولین روز از ماه مهر، زنگ آغاز سال تحصیلی در هرمزگان توسط فریدون همتی استاندار و با حضور مدیران کل و مسوولین استانی نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زنگ آغاز سال تحصیلی در هرمزگان با حضور فریدون همتی استاندارو مدیر کل کانون پرورش فکری و دیگر مسوولین استانی در مدرسه دخترانه شاهد بندرعباس نواخته شد.

استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: آرزوی همه ما است که بتوانیم کشوری آباد و توسعه یافته و علمی داشته باشیم و سنگ بنای داشتن آینده‌ای بهتر در کشورمان، تلاش امروز دانش‌آموزان و معلمان در علم آموزی توأم با اخلاق و ایمان است.

وی افزود: یاد و خاطره همه دانش‌آموزانی که امروز در آغاز سال تحصیلی در کنار ما نیستند را گرامی می‌داریم و امیدواریم که خداوند به ما عنایت فرموده تا بتوانیم نام و یاد این دانش‌آموزان را در کنار خودمان حفظ کرده و برای سعادت آینده همه دانش‌آموزان این استان گام برداریم.

همتی تأکید کرد: امروز روز آغاز آموختن است و همه ما در هر سن و سالی به آموختن نیاز داریم و باید قدردان معلمانی باشیم که ما را در این راه همراهی و یاری کردند.

استاندار هرمزگان با تجلیل از مقام معلم در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر چه محدودیت‌هایی در حوزه امکانات و اقتصاد وجود دارد اما اهمیت کار معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست و آینده این کشور در گرو تلاش امروز معلمان در کلاس‌های درس و تلاش آنها برای پرورش نسلی توانمند، مسؤولیت‌پذیر و اخلاق محور است.

وی تأکید کرد: آینده از آن کسانی است که در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنند و به علم و علم‌آموزی به عنوان یک سرمایه نگاه کنند و در این زمینه متمرکز شده و با آموزش صحیح در جامعه از فرصت‌های مختلف پیش رو به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =