کد خبر: 272612
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
تانک آرزوها

در هفته دفاع مقدس، کتاب «تانک آرزوها» به اعضای مرکز شماره۷ مشهد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره۷ مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان و بیان رشادت‌ها و استقامت آنان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی خود را از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۶مهرماه برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

سارا امیدوار مربی مسئول مرکز هفته‌ی دفاع مقدس را از افتخارات ملت ایران دانست و گفت: یاد افرادی که با ایثار و جان‌فشانی توانستند از پرچم رفیع کشورمان دفاع کنند را گرامی می‌داریم و با برگزاری فعالیت‌های متنوع در کنار اعضا به معرفی و بزرگداشت این هفته می‌پردازیم.

برپایی نمایشگاهی ازکتب نویسندگان مطرح کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس، معرفی نرگس آبیار نویسنده و کارگردان موفق در حوزه دفاع مقدس، اکران فیلم "نفس"، تهیه نشریه دیواری با موضوع شهیدان انقلاب و معرفی «شهید فکوری»، طرح دیواری و معرفی اثر احمد عربلو با عنوان "تانک آرزوها"و فعالیت کتاب‌سازی از جمله فعالیت‌های این هفته بود.

امیدوار در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم این فعالیت‌ها تصویر ماندگاری از دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و جانبازان را در اذهان کودکان و نوجوانان کشورمان بر جای بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =