کد خبر: 272747
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
بازدید 777
ویژه برنامه آغاز سال تحصیلی در مرکز آوج

مرکز فرهنگی و هنری آوج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت آغاز سال تحصیلی چند ویژه برنامه اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 1 مهر 96 نمایشگاه أثار تابستانی اعضای مرکز آوج با حضور مسوولان این شهرستان افتتاح شد.

در این برنامه نمایشگاه پایان فصل تابستان  این مرکز با عنوان" باغ رنگارنگ"  با حضور  "علی اکبر سلیمانی"فرماندار آوج "احمد رمضانخانی" بخشدارمرکزی  "رامین کریمی" شهردار و"اسدالله ابوالحسنی" رییس  شورای شهر و شماری از مسوولان این شهرستان  افتتاح شد .

در این مراسم فرماندار آوج  از تلاش همه مربیان و اعضای مرکز آوج ابراز خرسندی و قدردانی کرد .هم چنین "رضا ابوالحسنی"یکی از اعضای قدیمی کانون که اکنون  قاضی  منطقه یک تهران است و برای  تجدید خاطرات به مرکز آمده بود از خاطرات کانونی خود و نقش کانون و مربیان در موفقیت های خود برای مهمانان مراسم سخن گفت.

اعضای مرکز آوج هم چنین در همایش پیاده روی این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با اجرای سرود توسط اعضای دختر وشعرخوانی حضوری فعال داشتند.در این برنامه مسوولان شهرستان آوج هم حضور داشتند و از همکاری فرهنگی کانون با این برنامه قدر دانی کردند.

هم‌چنین اعضای دختر این مرکز در مراسم صبحگاهی مدرسه دخترانه "سیزده آبان" در حضور 100  نفر  از دانش آموزان ،خانواده های ایشان و معلمان مدرسه،سرود اجرا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =