نفرات راه‌یافته به مرحله استانی معرفی شدند

دبیرخانه استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان، نفرات راه‌یافته به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، زهره ده‌یادگاری کارشناس فرهنگی و مسوول دبیرخانه استانی این جشنواره در کرمان،«قصه‌گویی آزاد» با درون مایه آموزشی، تربیتی،«رضوی» و «ادبیات عامه و فولکلور - شاهنامه و...» را از جمله محورهای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برشمرد و گفت: این جشنواره در 4 بخش کانونی، آزاد، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و نوجوانان برگزار شد.

ده‌یادگاری افزود: با اعلام فراخوان جشنواره، لوح فشرده قصه‌گویی از 114 قصه‌گوی کانونی، 40 قصه‌گوی آزاد، 68 نوجوان و 7 قصه‌گو در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به دبیرخانه استانی ارسال و داوری شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان داوری، 24 قصه‌گو در بخش کانونی، 9 قصه‌گو در بخش آزاد، 14 نوجوان و 2 قصه‌گو در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها انتخاب و برای حضور در مرحله‌ی استانی جشنواره معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، مریم حجت کارشناس مسوول فرهنگی، طیبه اعتمادی و زهره ده‌یادگاری کارشناسان فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

مرحله‌ی استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سی‌ام تا دوم آبان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =