آغاز طرح کانون مدرسه  در استان خراسان جنوبی از ابتدای آبان  ماه

برای دومین سال متوالی طرح کانون مدرسه در سطح تعدادی از مدارس استان خراسان جنوبی از آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در چهارمین روز از هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: طرح کانون مدرسه یک طرح تعاملی بین آموزش وپرورش و کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس تفاهم نامه‌ای که در سطح وزارت بین مدیرعامل کانون و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است، از اول آبان ماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که اعضای کانون همان دانش‌آموزان در مدارس هستند گفت: آموزش وپرورش و کانون  همانند دو بال هستند که برای ساختن آینده سازی کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند.

حمیدی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 2200 دانش آموز از 95 مدرسه در طرح کانون مدرسه شرکت کردند و با حضور در کانون پرورش فکری مطالب درسی خود را با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و هنری بهتر آموختند.

علیرضا خداخواه مدیر آموزش و پرورش فردوس  نیز در این دیدار گفت:در بحث آموزش همه چیز از پایه شروع می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل مناسبی برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان است.

وی افزود:در دنیای امروز که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و کودکان و نوجوانان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، متولیان آموزش باید خود را به روز کرده تا در آینده، این کودکان که آینده سازان کشور هستند دچار مشکل نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =