راه‌اندازی مرکز شماره ۳ کانون شهرستان خلخال

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در دیدار با فرماندار خلخال خواستار تأمین ساختمان و یا زمین موردنیاز برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه در دیدار با فرماندار خلخال با اشاره به فعالیت ۲ مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای خلخال و هشجین، خواستار راه‌اندازی این مرکز در شهر کلور مرکز بخش شاهرود در صورت تأمین اعتبار و مکان مناسب فرهنگی شد.

جمادیه اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز، علاوه بر فراهم شدن زمینه رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان، زمینه‌های ایجاد اشتغال نیز فراهم خواهد شد.

وی همچنین، بابیان اینکه در حال حاضر علاوه بر مرکز استان سه شعبه کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر فعالیت می‌کنند از راه‌اندازی شعبه چهارم کانون زبان استان در خلخال خرداد.

وی همچنین، از ساخت و تولید اولین فیلم داستانی پویانمایی بلند توسط زهرا محیطی مربی مسئول مرکز خلخال خبرداد که با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب اکران خواهد شد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این دیدار با اعلام همکاری برای تأمین نیازمندی‌های کانون پرورش فکری خلخال گفت: انتظار فرمانداری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش‌آفرینی در مناسبت‌های مختلف و همکاری گسترده با فرمانداری است.

بابایی افزود: با توجه به نقش برجسته کانون پرورش فکری در شکل‌گیری و پرورش شخصیتی کودکان فعالیت آن نیز باید بسیار برجسته‌تر از سایر نهادهای آموزشی و پرورشی بوده و در جامعه نمود عینی و عملی داشته باشد.

فرماندار خلخال بابیان اینکه فعالیت‌های کانون نباید گمنام بماند، تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده برای کودکان و نوجوانان باید گسترده، همه‌گیر و تأثیرگذار در جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =