کد خبر: 274358
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

جلسه کنوانسیون حقوق کودک به میزبانی مرکز فرهنگی هنری درگز در روز سه‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، جلسه کنوانسیون حقوق کودک به منظور بررسی آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن، با حضور نمایندگان دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد، اداره زندان‌ و مرکز بهداشت شهرستان درگز در شانزدهمین روز از ماه آبان برگزار شد.

سمانه کفاش مربی مسوول مرکز و دبیر کنوانسیون حقوق کودک شهرستان درگز ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سالار شهیدان از نمایندگان ادارات که در این جلسه شرکت کرده‌ بودند خواست با هم‌فکری و هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و توانمندسازی کودکان تلاش کنند.

مربی مسوول مرکز، هدف از تشکیل این جلسه را بهره‌مندی از ظرفیت و توان بانوان شهرستان در راستای رفع مشکلات اجتماعی و خانوادگی دانست و گفت: باید با مشارکت فعال و هدفمند برای ایجاد جامعه‌ای آرام و عاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی تلاش کنیم.

برگزاری کارگاه آموزشی فرزندپروری برای اولیای دانش‌آموزان، آموزش مهارت‌های زندگی به زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، معرفی کودکان آسیب‌دیده به کانون و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و هنری به آنان از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

گفتنی است؛ در این جلسه فراخوان طرح «من کودکم اما دوست دارم ...» به تایید اعضا رسید و قرار شد پیرو یک فراخوان در سطح شهرستان، کودکان دل‌نوشته‌ها و حرف‌های خود را ثبت و به مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =