اکران فیلم «پایان رویاها» از یازدهم آذر

آخرین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از یازدهم آذرماه 1396 در مرکز شماره 30 کانون استان تهران، هم‌زمان با سینماهای کانون در سراسر کشور اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، پایان رویاها، آخرین اثر محمدعلی طالبی کارگردان شاخص سینمای کودک در کانون نمایش استان اکران خواهد شد.

بنابراین گزارش، مرکز شماره 30 کانون استان از سال گذشته بخشی از فعالیت خود را با عنوان کانون نمایش(سینمای کودک و نوجوان) به انجام می‌رساند و از یازدهم آذرماه با اکران این اثر جدید سینمایی، آمادۀ‌ پذیرش گروه‌های دانش‌آموزی، اعضای کانون و خانواده‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر است.

این مخاطبان می‌توانند به تماشای داستان پسربچه‌ای بنشینند که به همراه خانواده خود دریکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به‌واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و...

است.

«پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی، پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش درآمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه‌یافته است.

گفتنی است این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این کتابخانۀ کانون، واقع در تهرانپارس، بالاتر از فلکه سوم، نبش خیابان 210 شرقی مراجعه کرده و از تماشای این اثر سینمایی لذت ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =