کد خبر: 275087
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
عروسک‌های مهربانی برای کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون نیشابور با هدف امدادرسانی فرهنگی به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه با همراهی مادرانشان اقدام به ساخت عروسک‌های مهربانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این ویژه‌برنامه فرهنگی و ‌هنری که در مرکز شماره ۱ نیشابور برگزار شد، ضمن گفتگو با اعضا درباره مفاهیم مهربانی، همدلی و امداد، کارگاه ساخت عروسک‌های پارچه‌ای به منظور اهدا به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برپا شد.

معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: زلزله پدیده‌ای‌ است که علاوه بر آسیب‌ و تخریب‌های ظاهری، آثار سوء و مخربی بر روح و روان افراد، به ویژه کودکان بر جای می‌گذارد و از آنجا که کانون پرورش فکری کودکان مجموعه‌ای ‌است که مستقیما با کودکان در ارتباط است، مربیان و اعضا مرکز فرهنگی هنری شماره یک نیشابور به عنوان جزء کوچکی از این مجموعه و برای حمایت عاطفی از کودکان داغ‌دیده و زلزله زده کرمانشاه در صدد انجام فعالیتی برآمدند تا حامل پیام همدلی و امداد باشد.

احسانی‌پناه اضافه کرد : در پی وقوع این پدیدۀ تلخ، در هفته گذشته تعدادی از اعضا دختر با همراهی مادرانشان اقدام به ساخت عروسک‌های پارچه‌ای نمودند.

احسانی‌پناه افزود :کودکان با توجه به روحیه‌ لطیفشان، بیشتر از بزرگسالان در معرض آسیب‌های روحی قرار می‌گیرند، بنابراین نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند. همراه با عروسک‌های ساخته‌ شده، اقلامی از اسباب‌بازی‌ اهدایی توسط اعضا مرکز، آماده‌ی ارسال برای کودکان کرمانشاه شد.امیدواریم این هدایا آن‌ها را برای لحظاتی از غم‌ها دور کند و لبخند را بر لب آنان بنشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =