"پایان‌رویاها" و آغاز شور کودکان دانش‌آموز در سینماکانون گرگان

فیلم "پایان‌رویاها"ساخته‌ی محمدعلی‌طالبی‌ در کانون نمایش مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان با حضور جمع پرشوری از کودکان دانش‌آموز به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فیلم "پایان‌رویاها" آخرین ساخته‌ی ابراهیم طالبی همراه با نقش‌آفرینی امیرحسام‌رضایی، نسرین‌بابایی، مجیدپتکی، محمدحسن‌رستمی و به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور پرشور دانش‌آموزان دبستان بلال‌حبشی، در سینماکانون مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان به نمایش درآمد و مورد توجه و استقبال آنان قرار گرفت.

این فیلم به مدت ۹۲ دقیقه، روایت‌گر قصه‌ی پسربچه‌ای است که به همراه خانواده‌ی خود، در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند و با آمدن اسبی به خانه‌ی آن‌ها، پسرک علاقه‌ی شدیدی به اسب پیدا می‌کند. اما به واسطه‌ی اشتباهی که از او سر می‌زند دچارمشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده‌ی خود مخفی می‌کند. بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشترمی‌شود و...

گفتنی است سینماکانون گرگان به مدت ۱۰ روز، با اکران فیلم "پایان‌رویاها" میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گلستانی در دو نوبت صبح‌ و عصر  می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =