کارگاه مشترک والدین و اعضا با عنوان من ومامانم

مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۴ بندرعباس با هدف آشنایی والدین با فعالیت‌های کانون پرروش فکری کارگاه مشترکی را با حضور مادران و اعضا برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه تقی‌زاده مربی مسوول کانون شماره ۴ بندرعباس از برگزاری کارگاه مشترک پاییزبا عنوان " من و مامانم " خبر داد.

وی افزود: این کارگاه باهدف آشنایی والدین از برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون شماره ۴ با حضور والدین و اعضا به صورت مشترک برگزار گردید.

تقی زاده گفت: والدینی که انس بیشتری با کتاب دارند می‌توانند فرزندان تاثیرگذارتری را به جامعه تحویل دهند و ما با برگزاری این برنامه می‌خواهیم فضایی را ایجاد کنیم که مادران وفرزندان در محیطی شاد و سرگرم‌کننده با فعالیت‌های کانون آشنا شوند.

وی  با بیان این‌که خانواده بهترین بستر برای مناسب سازی فضای رشد فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان است عنوان کرد : مراکز کانون محیطی تخصصی برای رشد فرهنگی، هنری و فکری کودکان و نوجوانان امروز و خانواده‌های فردا است که در همین  راستا کارگاه‌های مشترک برای مادران وبچه های پیش از دبستان در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندر عباس  در حال برگزاری است.

برپایی کارگاه‌های معرفی کتاب، کتابخوانی، نقاشی، سفال، کاردستی وبازی و سرگرمی مشترک میان مادران و نونهالان  از جمله فعالیت‌های این ویژه برنامه بود و درپایان کلاس‌های خلاقیت مادران و اعضا با دست‌سازه‌های خود به اجرای قصه‌گویی ونمایش خلاق پرداختند.

گفتنی است در این طرح ۱۵مادر و کودک در کارگاه‌های کانون شرکت کردند ولحظه‌های شادی را با هم تجربه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =