مربیان کانون گلستان به منظور حمایت از کودکان زلزله‌زده رهسپار جاده مهربانی شدند

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان خبر داد: مربیان داوطلب مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون به منظور امدادرسانی‌فرهنگی به کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده، به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، قربانعلی‌بذرافشان با اعلام این خبر افزود: با انتشار فراخوان "نام‌نویسی حامیان‌فرهنگی" در این ‌اداره‌کل، تعداد ۴ مربی به‌منظور انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله‌زده به کرمانشاه اعزام شدند.

ایشان اظهار داشت: در این اقدام فرهنگی‌اعتقادی، طیبه‌جلالی و حمیده‌کشمیری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت شماره‌یک گنبد و کتاب‌خانه‌پستی گرگان و حامدممشلی و محمدولی‌زارعی‌لمراسکی مربیان کتاب‌خانه‌های‌سیار گالیکش و آق‌قلا قرار است با اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی، شعرخوانی و اجرای نمایش عروسکی در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی‌هنری به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده خدمات‌رسانی نموده و امید به زندگی را در این عزیزان تقویت نمایند.

هم‌چنین در حرکتی فرهنگی و خودجوش همراه با اعزام مربیان،  اقلام کثیری از کمک‌های نقدی و فرهنگی اعضا، کارکنان، مربیان، اولیای‌کانونی و عموم مردم در قالب کتاب، لوازم‌التحریر، سرگرمی‌های سازنده  و ... به وسیله کامیونت‌ نمایش‌سیار کانون به محل اعزام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =