دو پژوهشگر برگزیده و یک تقدیری سهم کانون تهران

پژوهشگران برگزیده و تقدیر شدگان نهمین دوره‌ از برنامه‌های هفته‌ پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در دوره نهم، پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام ‌پژوهی موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

بر اساس این خبر در بخش طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها، زهرا عبدالحی کارشناس فرهنگی کانون استان با موضوع پایان‌نامه «تأثیر قصه‌گویی بر بهبود مهارت اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان نابینا» و عذرا امامی گواشین کارشناس هنرهای نمایشی با موضوع پایان‌نامه «بررسی کارکردهای نمایشی و آموزشی عروسک‌های بازی بر کودکان بر اساس نظریه هوش‌های چندگانه گاردنر» در جمع نفرات برگزیده این بخش قرار گرفتند.

هم‌چنین در بخش تقدیرشده‌های اقدام پژوهی، مریم رضایی مربی مسئول مرکز پردیس کانون استان با پژوهش «چگونه می‌توانم اعضای کودک مرکز پردیس را به مطالعه کتاب‌های مذهبی علاقه‌مند نمایم؟ » شایسته تقدیر شناخته شد.

در نهمین دوره مسابقات پژوهشی کانون‌، آثار پژوهشی اعضا، مربیان و کارشناسان در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت و صاحبان آثار برگزیده و شایسته‌ تقدیر هر بخش جداگانه معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =