کیفی‌سازی فعالیت‌های درسی دانش‌آموزان گلستانی در قالب اجرای طرح کانون‌مدرسه

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کیفی‌سازی فعالیت‌های درسی قریب به ۴۰۰۰ دانش‌آموز در قالب اجرای طرح کانون‌مدرسه در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم‌سیفی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری‌های صمیمانه آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح کانون‌مدرسه، از کیفی‌سازی فعالیت‌های درسی قریب به ۴۰۰۰ دانش‌آموز در قالب اجرای طرح کانون‌مدرسه در گلستان خبر داد.

وی تصریح نمود: توجه به نیازهای آموزشی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از زبان هنر و آموزش‌های غیرمستقیم برای انتقال مفاهیم درسی از جمله مواردی است که در قالب فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی در سطح مراکز و مدارس در حال اجراست.

مدیرکل کانون گلستان هدف از اجرای این طرح را لذت بخش‌سازی مطالب درسی و محیط آموزشی بیان نموده و اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به عنوان متخصصان حوزه کودک و نوجوان تلاش می‌نمایند تا با ایجاد خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان، زمینه توسعه و تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان را در سطح استان فراهم سازند.

گفتنی است در این طرح که از اول آبان ماه در حال اجرا می‌باشد، شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراکز و نیز اجرای ویژه‌برنامه‌هایی از جمله قصه‌گویی، اجرای سرود، هنرهای نمایشی، معرفی کتاب، معرفی وقایع، برگزاری رقابت‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون در سطح مدارس هستیم.

طرح کانون‌مدرسه از ابتدای آبان ماه تا نیمه اردیبهشت ماه سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در سطح ۶۰ مدرسه ابتدایی شهری و ۱۸ مدرسه روستایی در دو سطح به اجرا درآمده و کلیه دانش‌آموزان در این طرح به مدت یک سال از تاریخ عضویت به‌ صورت رایگان از امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =